tanam anggor...lalala mengganggor~~~

aku ni baru je habis belajar...jadi sekarang ni masih mengganggor kt rumah...niat dihati nk keje...ala...keje bese2 pn xp asalkn halal~lan~toyiba.
ni gambar hisan tau...bkn abah sye

yela kesian abah tu dh tua tp terpaksa kuatkan diri cri rezeki...untuk siapa...untuk aku la...tup2 aku mlz nk keje...sebenarnye aku bkn malas tp aku dh hilang keyakinan diri..aku mcm sentiasa takut...takut dgn suasana baru..lagi satu...aku selalu terpikir benda negatif yg berlaku....em risau...


aku pn xprasan bile peyakit ni hinggap kt aku...dulu aku sibuk kate org xpandai berdikari...satlg aku pn jd sama jugak...mungkin betul kate org2 tua ni...jgn ckp org nti kite pn dpt...haa..ni aku pn dh dpt la ni...takot je xtentu pasal...kne bergantung gan owg je sentiasa...

aku mcm dh terbiasa ad org yg membantu disisi mcm abg2 dan juge kawan2...tp sekarang ni aku kne bergerak sendiri...xke aku kne kejutan budaya kn....huhu...
aku nk hadapi perasaan takot aku ni supaya aku ad kyakinan diri yg tinggi~~~

Comments