bekerja di rumah

setelah dua bulan bekerja di Pizza Hut...aku rase cukuplah sampai di situ saje...xsanggup rasenye...huhu...kerja Pizza ni memerlukan komitmen yg teramat tinggi...!!!

kan...sape yg sanggop mmg aku salute la kn....em xp yg penting skrg ni, aku kne cari kerja baru...jeng2x...dtg lagi masalah baru ile nk cari kerja ni...yela...aku XD TRANSPOT.....cmne nk buat...nk cari kerja kena la ada kenderaan,... ye x?...

jd aku pn godeh2 internet ni....then aku pn jmpe pekerjaa di rumah...em...aku pn pikir, pikir, dan pikir....mmg menarik kn...tapi sekarang dah banyak kita dengar orang kena tipu dekat internet ni kan...jadi, permulalah penyiasatan aku terhadap pekerjaan di internet ni.....

mcm2 pengalaman aku bace...takut aku pn tersangkut jugak dgn penipuan internet ni....setelah menghabiskan hampir dua hari mencari bukti2 dan  pengalaman orang ramai terhadap pkerjaan di internet, aku terjumpe sesuatu yang boleh dipercayai (belum 100%, sebab aku belum cuba lagi)...tp boleh la....aku pn excited daftar nama....DAN tanpa disangka2 aku dh dpt komisen RM40....boleh la kn...bkn aku ada keluar tenaga apa2 pn....

korang mesti tertanya2 kn...ap kerja yang aku membebel ni...ehe...benda ni adalah jobdirumah....mula2 memang aku mcm xpercaya...tp bila tgok2, aku cm rasa logik gak kerja ni...xnampak mcm penipuan pn...tp waallahualam...mana kita tahu...jadi aku nk pastikan aku pn join la....korang nk join gak x...tp aku xtry lagi kerja die...baru jd agen je...nti kalau aku dh siap projek nya, nti aku recommend kat korang, bole la link di bawah ini:-
jobdirumah


Comments